باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

کشتی گرفتن من ومامانی سر یه دونه کلاه

1391/8/27 14:13
نویسنده : مامی نرگس
1,559 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته من از اینه کلاه سرش بره خیلی بدش میاد وهر کاری کنیم کوتاه نمیاد که نمیییییییییییاد

 

دیروز بردمت حموم خواستم موهاتو خشک کنم که سرما نخوری  سشوار که نمیشه کشید اون موهای کمندتو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

با ید سرت کلاه میزاشتم

اولش نذاشتی

 

 

با در دوربین سرگرمت کردم که یادت بره گفتی بیا مال خودت

 

گفتی فکردی میزارم!!!!!!!!!

 

در اوردی گفتم بده بزارم رو سرت با دستت اشاره میکنی خودم

 

 

منم عصبانی شدم گذاشتم رو سرت گفتم حالا دیگه هیچ جارو نمیبینی

 

تو هم گفتی   هههههه  دیدی در اوردممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان ساجده
27 آبان 91 14:29
قربونت برم چقدر ناز شدی
فکر کنم مامانت حسابی سابیدتت مثل هلو شدی جیگر خاله


مرسی خاله مامانم منو کیسه کشیده
مامان مهراد
27 آبان 91 14:40
این باران ما که همین جوری خوردنی هست دیگه با این کارها خوردنی تر می شه.ببوسیدش


مرسی شما هم مهراد جونمو ببوسین
عاطي
27 آبان 91 16:26
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
27 آبان 91 16:32
الهی خاله قربونت بره نکن دلم غش کرد بله مامانی این نی نی ها از این حرفا زرنگترن فداش بشم سفید برفیه منه


واقعا
مامان معصومه
27 آبان 91 17:16
فدات شم کلاتو بذار دیگهههههههههههههههههه


خدانکنه
مامان محمد معین
27 آبان 91 18:22
آخی نازیحالا یه مدت بعد می بینی از کلاه گذاشتن خوشش اومده تو خونه هم کلاشو در نمیاره
خیلی باحالن این کوچولوها
باران جونی هم تو این عکس خیلی بامزه افتاده مامانی براش اسفند دود کن


مرسی عزیزم محمد معین خوشگلو ببوس
باران زندگی
27 آبان 91 20:48
یعنی این عکس فوق العادست.
مامان بابای الیسا
28 آبان 91 0:45
اون عکس دومیتو خیلی دوس دارم کلاه بهت میاد عزیزم
مریم (مامان آرینا)
28 آبان 91 0:56
محبوبه مامان الینا
28 آبان 91 7:42
واااااااای عزیزم من هم دقیقا همین معضلات و مشکلات رو با الینا دارم واسه همین مجبور شدم موهاشو کوتاه کنم الان هم بعد از حموم کشتی گیرونی داریم در حد تیم ملی باید المپیک شرکت کنیم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 آبان 91 13:48
شماهم ؟ ای بابا ازدست شما برای باران خوشگله
شیما مامان درینا
1 آذر 91 15:37
عزیز دلم چه قدر خوردنی هستی خاله . مامانی براش اسپند دود کن چشم نخوره

مرسی خاله شیما درینا جونو ببوس
نسرین خاله اسما
24 آذر 91 13:54
باران خوشگله واقعا خوردنیه امتیاز 5 داره عسلی. منم امتیاز مو دادم انشاءاله که اول میشه
مامان متین
4 دی 91 18:11
سلام خوبین من مامان متینم خیلی وقت نیست وبلاگم راه اندازی کردم دوست دارین باهم تبادل لینک کنیم بهم خبربدین تا لینکتون کنم ممنون خیلی خوشبختم


اره عزیزم با کمال میل
مامان سوشیانت
9 بهمن 91 13:15
آخی یعنی عاشقشممممممممممممم