باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

اموزش کیک مرغ

1391/8/21 14:53
نویسنده : مامی نرگس
3,142 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی از دوستان خواسته بودن طرز تهیه کیک مرغ رو بگم منم برای اون دسته از دوستان مینویسم

من برای یه سینی یه بسته نان تست  بزرگ میگیرم ودور تادور نون رو با چاقو میبرم تا قسمت های کلفتر نون جدا بشه

ویک عدد سینه مرغ رو با پیاز ونمک میپزم وبعد ریش ریش میکنم و200 گرم پیازچه رو حلقه حلقه میکنم

ودر کاسه بزرگ سس مایونز و ماست چکیده یا ماستی که سفت باشد من معمولا ماست سون استفاده میکنم ومقدار انهم بستگی به سلیقه داره ما بیشتر از ماست استفاده میکنیم من 3 قاشق سس و 9قاشق ماست را با فلفل سیاه مخلوط میکنم وبا قاشق هم میزنم تا صاف بشه ودر یک ظرف مقداری سس رو برای تزیین نگه میدارم البته مقدار سس رو من حدودی نوشتم

ومابقی سس رو با سینه مرغ وپیازچه ویک عدد هویج رنده شده مخلوط میکنم  وبعد نونها رو کف سینی میچینم ویک لایه از مخلوط مرغ  وسس رو روی نونها میزارم

وبعد لایه بعدی نون میگزارم وبا دست فشارمیدم تا لایه زیری خوب به هم بچسبدودوباره روی ان مخلوط سس ومرغ را اضافه میکنم

تا مرحله اخر که فقط نون باشد و سسی رو که برای تزیین نگه داشته بودیم کامل روی نون ها رو پوشش میدیم تا صاف بشه وبعد من دور تا دور اون رو با پیازچه و روی اون روهم با گوجه های کوچک وگردو تزیین کردم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

الينا گلينا
21 آبان 91 16:41
اي بلا.شيريني و شيطنت از اون چشمات مي باره معلومه خيلي باهوشي.هزاران بار تولدت مبارك ماماني كار خوبي كردي واسش زودتر تولد گرفتي
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
21 آبان 91 21:03
خسته نباشی مامان جون زودتر بیایین امیر به روز شده جیگر منو هم حتما ببوسین
طاهره مامان امیرعلی
22 آبان 91 20:15
خیلی خوشمزه به نظر میاد.دهنم آب افتاد.


الهی ببخشید دیگه دهن همه رو اب انداختم
مامان دانیال
23 آبان 91 1:03
وای دهنم آب افتاد .حتما درست میکنم واقعا خوشمزه هست ممنون که آموزش دادید. راستی به وب کوچولوی منم بیایید و لینکم کنید شما رو با اجازه لینک کردم.کوچولوی با مزتونو ببوسید


چشم عزیزم
هم خوشمزه هسن هم راحته هم کم خرجه حتما درست کن
مامانامیررضا
23 آبان 91 11:59
ممنونم گلم دستت درد نکنه که زحمت کشیدی


خواهش میکنم
مامان مهراد
27 آبان 91 14:37
ممنون مامانی. راستی ماست رو تو لایه ها هم بریزم؟


اره سس رو با ماست قاطی کن میتونی کمی رو نون بریزی ولی من چون مخلوط ماست وسس رو به مرغ و...میزنم دیگه توش نمریزم چون خود مرغ سسی میشه بعد فقط روی کیک ودور کیک رو با لیسک که مخصوص کیک هست تزیین میکنم البته با پشت قاشق هم میشه
راستی ادرس وبتون درست نیست تا منم به شما سر بزنم
دخترک چشم ابی
1 دی 91 19:34
سلام از اشناییتون خوشبختم جه دخمل نازی دارین ماشا اله حتما رای میدم ایشالا که اول بشه راستی لینکتون کردم
مامان بهراد
20 دی 91 12:56
خيلي خوشگله دستت درد كنه
يه سئوال داشتم توي موادش ديگه لازم نيست گردو بريزيم؟جايگزين پيازچه چي ميتونه باشه؟


عزیزم گردو دل بخواهی ولی طعم اصلی رو پیازچه بهش میده