باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

تولد باران گلی

1391/12/2 18:15
نویسنده : مامی نرگس
6,645 بازدید
اشتراک گذاری

 

برای دیدن عکسهای تولد به ادمه مطلب مراجه کنید

پرنسس من

 چون روز تولدت تو محرم بود من مجبور شدم جشن تولدت رو ٣ هفته زودتر

بگیرم و خونه مامانی برگزار شد

اینم از اولین لباسهایی که پوشیده بودی و اولین عکسهات

مهمونی از ساعت ٤ شروع شد تا ١١ شب  با کمال تعجب شما

مدت ٣ ساعت تو شلوغی وبزن و بکوب خواب بودی!!!

اینم بگم تو خونمون با صدای راه رفتن من بیدار میشی

عمو کیوان که رفته بود کیک رو تحویل بگیره کیک از دست شیرینی فروشه افتاده بود  وقرار شد ٢ ساعته یه کیک دیگه تحویل بدن ما هم مجبور شدیم اول شام بدیم

کیک مرغ

سالاد یونانی

و...

اینجا هم باران جونم نا نای میکنه

اینجا گفتم باران جونم الو کن تو هم مثلا گوشی دستته وبا بابایی الو میکنی وهمش میگفتی عیییییییییییی عییییییییییییییییی یعنی علی

اینجا هم متین چشمش تو رو گرفته بود وهمش میخواست لپ تو رو بکشه

 

ولی گفت بزار بوست کنم

تو هم کلی خجالت کشیدی

بلاخره کیک اومد ولی عزیزم تو پشت بچه ها قایم شدی

حتی کلاه هم بهت نرسید

اینم نگین با رقص چاقو

سر کادوها دعوا شده بود


 

مبارکت باشه عزیزم

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (49)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
20 آبان 91 2:06
خسته نباشی مامانی خیلی با سلیقه بود اینم هدیه ما:



مرسی عزیزم شما همیشه به من لطف دارین
مامان بابای الیسا
20 آبان 91 3:25
واااای عزیزم تولدت مبارک چه ملوس شدی وای این لباسارو


مرسی عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 آبان 91 6:08
تولدت مباااارک پرنسس خانوم چه تولدخوشگلیییی
ایشالا شمعهای ۱۰۰سالگیتوفوت کنی عزیزم
میگم خبری ازت نبودناقلاخانوم مشغول تفلدبازی بودی پس .
عاشق عکس خجالتتم عزیزم

اره دیگه خاله جون از چهار شنبه صبح مشغول بودیم ارمیتا جونم بچلون از طرف من
مامان آناهیتا
20 آبان 91 8:10
سلام عزیز خاله
تولدت مبارک عزیزم
عکس های زیباتو دیدم خیلی ناز شده بودی
به امید روزهای شاد خو شبرای تو نازنین دوست داشتنی
به شما هم تبریک می گم مامان مهربون و خسته نباشید


مرسی قربونت برم
آناهیتا جونمو ببوس

امیر علی پسر اژدها سوار
20 آبان 91 9:59
تولد گل دختری مبارک عزیزمی ای جانم خانومی چقدر خوشتیپ شده بود مثل همیشه انشالله بهترین هارو جشن بگیری فارغ التحصیلیتو جشن بگیری بوووووووووووووووووووووس


مرسی عزیزم شما لطف دارین پسر گلمونو از طرف من ببوس
فریبا
20 آبان 91 10:46
وبلاگ قشنگی داری موفق باشی لطفا به وبلاگ منم سر بزنید


چشم مزاحمتون میشم
مامان مطهره
20 آبان 91 10:56
باران جون تولدت مبارک.
مامانی شماهم خسته نباشی واقعا با سلیقه و عالی بود


شما لطف دارین


لیلا مامان پرنیا
20 آبان 91 11:09
تولدت مبارک خوشگل خانم امیدوارم سالیان سال زیر سایه پدرو مامان گلت بای سرت وشادو دنیا بر وفق مرادت باشه میبوسمت..


مرسی گلم پرنیا عسلو ببوس
محبوبه مامان الینا
20 آبان 91 11:51
تولدت مبارک باران جوووونم جااانم عزیزم سه ساعت خواب بودی تو بزن و بکوب؟؟


برای اولین بار خوش شانس بودم
مامان ساجده
20 آبان 91 12:16
سلام عزیزم خیلی به ما خوش گذشت خیلی عالی بود دستتون درد نکنه


مرسی پای شما درد نکنه اخه اول تا اخر وسط بودی!!!!!!!!!
باران زندگی
20 آبان 91 12:21
چه دخمله نانازی
تولدت مبارک
تشکر که به وبلاگ باران ما سر زدین و نظر گذاشتین.
من با اجازتون شما رو لینک میکنم. امیدوارم شما هم همین کارو بکنید.


چشم منم لینکتون میکنم
طاهره مامان امیرعلی
20 آبان 91 12:24
عزییییییییییییییییییزم چقدر ناز شدی جوجو.
تولدت مبارک خانم خوشگله.ایشالله سالهای سال زیر سایه مامان و بابا موفق و سر بلند باشی.


قربونت برم طاهره جون گل پسری رو ببوس
عطیه
20 آبان 91 13:38
سلام باران جون تولدت وکادوهات مبارک خیلی خوشگلو باسلیقه بودن


مرسی عزیزم خوشگل میبینی
مامان مهراد
20 آبان 91 14:00
سلام. تولد تولدت مبارک. عزیزم شمع های 120 سالگیتو فوت کنی. ایده چسباندن لباسهاش خیلی ایده بکری بود. همه چیز هم خوب و خوش سلیقه.طرز تهیه کیک مرغت رو بگو خانمی ما هم درست کنیم.همیشه شاد و خوش باشید.تقدیم به باران عزیزم


چشم عزیزم تا فردا مینویسم
مامان یکتا
20 آبان 91 14:47
سلام عزیزم تولدت مبارک بزن اون دست قشنگه رو
مامان اریا
20 آبان 91 14:55
باران خوشگله تولدت مبارک ایشالا 120 ساله بشی یه سبد یاس رازقی هدیه برای تو عزیز خوشحال میشیم به وبلاگ ما هم سر بزنید


چشم حتما
هیراد و عمه لیلاش
20 آبان 91 16:55
باران جونم ,ناز خاله ایشالله 100 سالگیت عزیزم
دست مامان خوش سلیقه شما درد نکنه با این همه زحمت و تزئین و غذاهای خوشمزه
ما از اینجا دهنمون اب افتاد


اخه الهییییییییییییییی
ناهید
20 آبان 91 17:57
ایشالا تولد 1000 سالگیتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
نیلوفر
20 آبان 91 18:53
سلام نرگس جونم واقعا تولد قشنگی بود .ایکاش منم بودم من که کلی دهنم اب افتاد .خسته نباشی


اخه الهییییییییییییییییییییییی
مامان ساجده
20 آبان 91 20:16
باران جون تولدت مبارک انشالله تولد 120 سالگیت و جشن بگیری
مامان کورش
20 آبان 91 20:40
سلام به مامان خوش سلیقه و باران زیبا
تولدت مبارک عزیزم


مرسی عزیزم خوشگل می بینین
رضوان
21 آبان 91 11:17
تولد فرشته کوچولو مبارررررررررکککککککککک.
از ایدتون خوشم اومد که لباسها و اولین عکسهاها را گذاشته بودید.
راستی دستور درست کردن کیک مرغو به منم میگن.به نظر خیلی خوشمزه میامد


چشم حتما امروز وقت کنم مینویسم
مامان امیررضا
21 آبان 91 14:10
سلام عزیزم خوبی؟منم یه درخواست داشتم کیک مرغو چطوری درست میکنین ممنونم ازت دخترنازتو ببوس به ماهم سربزن
طنین بلا
21 آبان 91 19:26
تولد تولد تولدت مبارک... باران
خیلی خوب بود و خوش گذشت انشاالله 120 سالگی باران رو جشن بگیریم همه با هم.


مرسی طنینو ببوس
مامان فاطمه
21 آبان 91 20:17
تولد باران جوون مبارک ،انشاال.. هزار ساله بشه زیر سایه شما و پدرش


مرسی به وبمون اومدی
مامان آرین
21 آبان 91 23:43
تولدت مبارک عزیزم.هزارماشاالله به خودت که نازی و مامان باسلیقه ات.


مرسی عزیزم
مریم (مامان آرینا)
22 آبان 91 8:18
ای وای باز من دیر رسیدم دوستم این روزا کمکی کارم زیاد شده یه وقتایی میام ویه مطلب میذارم ویه کوچولو چرخی میزنم و میرم به هر حال ببخشید با تاخیر تولد عسل خانوم مبارک باشه البته میدونم تولد خودش 12 آذره وزودتر گرفتید به هرحال مبارکه تولد 100 سالگیش زیر سایه پدر ومادر خوبش
همیشه شاد وتندرست باشید

قربونت برم ارینا جونمو ببوس
صفورا مامان آوا
22 آبان 91 9:33
وااااااااااااااای دخترتون خییییییییییییلی نازه عاشقش شدم خودتونم خیلی با سلیقه هستید


مرسی عزیزم لطف دارین
الهام مامان آوینا
22 آبان 91 16:25
خیلی زیبا بود . مبااااااااااااااااااارک باشه تولدت باران عزییییییییییییز...
مادر باران
22 آبان 91 18:35
سلام تولدت مبارک عزیزم همیشه شاد باشی دستت مامانشم درد نکنه با اینهمه سلیقه
عاطي
23 آبان 91 1:56
خيليييي مباركه ايشالا سالهاي سال مامانت واست همين جور تولداي خوشگل بگيره.باران جان خيلي پرنسس شدي
مامان 2بهونه قشنگ زندگی
24 آبان 91 12:17
تولدت مبارک باران جون تزیین روی پرده خیییییلی جالب بود مامانش خسته نباشی


مرسی عزیزم
مامان نیایش
24 آبان 91 22:07
تولدت مبارک دخملی. به به چه مامان با سلیقه ای
مامان معراج
25 آبان 91 1:30
تولد تولد تولد تولد تولد تولد تولد تولد تولدت مبارک نی نی کوچولو

مرسی

محيا كوچولو
26 آبان 91 18:51
تولدتم مبارك باران گلي
مامان معصومه
27 آبان 91 17:14
سلام خاله تولد قشنگت مبارک دست مامان جون درد نکنه


مرسی عزیزم
مامان شایان
30 آبان 91 13:22
مامان باران تولد عزیزت خیلییییییییی مبارک باشه.
خیلی هم با سلیقه هستی عزیزم


مرسی عزیزم
مامان ساینا
22 آذر 91 20:47
تولدت مبارک باران جون. انشاله 120 ساله بشی. بابت کیک مرغ هم ممنون. انشاله اینبار اول بشه منظورم آتلیه سها بود.
مامان آروین
23 آذر 91 21:55
سلام گلم . تولدت مبارک انشالله 200 ساله شی باران خوشگلم . ببخش که دیر شد . با اجازه لینکت می کنم . تا شما و آروینم دوستهای خوبی باشید . راستی بهت رای هم دادم . برات آرزوی موفقیت تو تمام دوره های زندگیت می کنم.
مامان آروین
24 آذر 91 12:34
تولدت مبارک پرنسس کوچولوی مامانی . صد سال به این سالها . امید وارم که به همه آرزوهای قشنگت برسی . و افتخاری برای هممون باشی . گل خوشگلم اسمت و وبلاگت مثل خودت ناز و زیباست . دست مامانی و باباجون هم درد نکنه چه جشن قشنگی برات گرفتند . راستی عزیزم من بهت رای دادم . امید وارم همه جا اول باشی و بدرخشی .
مامان بهراد
17 دی 91 10:33
واي تولدش مبارك عزيزم مثل هميشه با سليقه شرمنده من الان عكساشو ديدم اميدوارم كه 120 ساله بشن طرز تهيه كيك مرغ و تزئينش و بگو و تمام دسرها ديگه اسمش و بگو و اگه تونستي طرز تهيه
مامان آروین
30 دی 91 13:16
تولدت مبارک عزیزم . خاله قبلا هم بهت تبریک گفته بودم ولی تو نظر ها ندیدم .
یه چیزی رو می دونی ؟ می دونستی تو یکی از قشنگترین و جذاب ترین پرنسس های دنیایی .. . یه عالمه بوس واسه تو که اینقدر نازنینی . دست مامانی مهربون هم درد نکنه . چه تدارکی دیدن برای شما . همه چی مبارکت باشه .


نمیدونم شاید پاک شده ولی من همه رو تایید کردم
مرسی ممنون لطف دارین
مامان آروین
7 اسفند 91 19:40
سلام گل خوشگلم . کجاااایی ؟ دلمون برات تنگ شد . خیلی وقته نیستید . انشالله هر جا هستید خوش و خرم و سلامت باشید .


مرسی عزیزم همچنین شما
مامان آروین
1 فروردین 92 14:50
سال نو و بهاری نو را، فرصتی نو برای تازه شدن و بازنگریستن بر چگونه زیستن میبینم برای وجود نازنینتون در این فرصت نو شوری نو برای ساختن و بهتر زیستن آرزو میکنم. امیدوارم همیشه سلامت و سرزنده و مهربان و روشن بین باقی بمانید.
ساحل عشق(آسيه مظفري)
27 فروردین 92 10:40
ايول به همچين بابا ماماني...... بزن كف قشنگه رو....
الی مامی آراد
15 مرداد 92 16:16
عزیزم تولدت مبارک خیلی خوشگل بود دستت مامانی درد نکنه با این همه زحمت

خواهش میکنم الی جونم
الی مامی آراد
11 شهریور 92 11:19
ماشالله خدا حفظش کنه چقدر نازه تولدش مبارک وب قشنگی دارین تبریک میگم بهتون
روشا
30 آبان 92 4:32
مامانی بیا ببین یه عالمه لباس ناز برای نی نی نازت http://nini-lebas.blogfa.com/
بهار کریمی
14 دی 92 23:37
وایی خاله چه قدر قشنگ بود