باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

دخملی بازم نمایشگاه میره

1391/7/20 1:24
نویسنده : مامی نرگس
1,677 بازدید
اشتراک گذاری

نانازمممممممممممم

امروز با خاله ساجده  و متین وبابایی وعمو جون رفتیم نمایشگاه غنچه ها خیلی خوش گذشت برات یه سارفون خوشگل خریدم ولی از شانس بد یادم رفت دوربینو ببرم وازت عکس نگرفتم ولی تا دلت بخواد فیلم گرفتیم

وقتی رسیدیم خونه سارفونتو تنت کردم خیلی بهت می اومدوکلی قربون صدقت رفتمقلب

بعدش طبق عادت همیشگی گیر دادی  جعبه کرم ارده رو بخوری منم نذاشتم واینجوری معصومانه گریه کردی

البته اینجا اصلا معصومانه نبود

عکستو اوردم خوشت اومد آروم شدی

سارفون جدید مبارکککککککککککککک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مریم (مامانیه آرینا)
20 مهر 91 10:05
مبارکت باشه خاله جونم،گریه نکن خوب اینجوری دلم آب شد
آخی منم دنبا این جوراب شلواریم ببخشید از کجا گرفتید؟


قابلی نداره خاله جون خیابان بهار گرفتم
مامان ساجده
20 مهر 91 11:46
عزیز دلم مبارکت باشه خوشگلم آدم به خاطر شکم که گریه نمیکنه
ایدا
20 مهر 91 14:58
هرچی می خواد بهش بدین عزیزم چطور گریه میکنه جیگرم کباب شد آخی


آخه مقوا کثیفه به خاطر سلامتیه خودشه
بهراد فینگیل خان بابا
20 مهر 91 18:37
قربون اون مرواریدات برم....
مریم مامان امیرعلی
20 مهر 91 23:13
نفسم نبینم اشکاتو نفسی
مامان آی سل
21 مهر 91 0:07
الهی گریه نکن عزیزمٍ،اشکاشو ببین.مامانی نذار دختر گلمون گریه کنه.
مریم (مامانیه آرینا)
21 مهر 91 1:12
مرسی دوست خوبم از راهنماییات بازم پیشمون بیاید
مامان امير علي
21 مهر 91 23:59
الهي جانم . گريه نكن عزيزم . لباستم خيلي نازه و بهت مياد مباركت باشه


قابل شما رو نداره خاله جون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 مهر 91 2:43
واااای قربون اشکات برم عزیزم که انقدرنازگریه کردی
مامانی چراکرم بهش ندادی که جیگرم اینطوری گریه میکنه
عزیزم سارافونتم مبارک مثل ماه شدی


آخه کثیف بود ترسیدم مریض بشه
رز دسته گل مامان
22 مهر 91 7:00
عزیز دلم جانم خانمی اینجوری نکن دلم رفت عزیزم
من کوچولو
11 دی 91 23:17
اوخی یهو از گوگل رسیدم اینجا ازونجایی که ضعف میرم برا نینی ها نشستم به دیدن عکساش با دیدن این اشکای معصومش دلم شکست