باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

کمک به مامی

1391/7/16 1:14
نویسنده : مامی نرگس
1,749 بازدید
اشتراک گذاری

کمک کردن دخملی به مامی

عزیز دلم عاشق جارو برقی کشیدنه ودوست داره به من کمک کنهسبز

 

مدل جدید جارو زدن

 

 

بزار زیر کمد رو هم تمیز کنم

 

 

وای اونجا هم انگاری آشغاله

 

 

پس چرا تموم نمیشههههههههههه بابا خسته شدم

از دست مامانم دارم کچل میشمممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان مارال فرفری
16 مهر 91 2:15
سلام نرگس جون .وای که چقدر نازه این دخملت


مرسی فدات شم
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
16 مهر 91 2:27
سلام پسرک من در جشنواره آتلیه آسمان شرکت کرده ممنون میشم اگه به آدرس زیر برید و بهش رای بدید ... آدرس و نحوه رای دهی :
www.studio-sky.com وقتی سایت باز شد سمت چپ بالا ی لینک آبیه که روش نوشته شده
"وبسایت جشنواره" بعد از کلیک ی صفحه مشکی باز میشه که باید گزینه " انتخاب " راکلیک کنید ی صفحه با عکس تمام نی نی ها باز میشه و شما لطف میکنید و به عکس
"امیرعلی فروغی" رای میدید
مرسسسسسسی


چشممممممممممممممممممممممم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
16 مهر 91 2:38
آفرین به این باران جون زرنگ ونازمن مامانی اینقدرازاین دخملمون کارنکش
مامان فندق
16 مهر 91 12:35
http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(8).gif به به چه دخمل نازی
مامان محمد ماهان
16 مهر 91 13:51
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشی مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........