باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

بدون عنوان

1391/7/4 14:55
نویسنده : مامی نرگس
1,369 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم

منو بابایی تصمیم گرفتیم ار این به بعد عکس های بامزه ازت بگیریم


شما هم بفرمایین گیتار

 

 

بدون شرح

 

 

 

من وعروسکام

 

 

منو کفشام

 

 

 

 

 

منو و زبونم

 

 

کفش های لنگه به لنگه می پوشه که هی بلنگه

آقا بارانی  یا باران خانمی؟

 

 

چه کفش خوشمزه ایی

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

مامان لنا
3 مهر 91 23:45
خیلی عکسهاش قشنگن : من زیاد میام وب باران جون ولی کامنت نمیزارم ولی امشب نشد حسابی دلمو برد مخصوصا باران وزبونش باران ولباس سرمه ایباران ولباس قهوه ای خالدارو وووووووو همه عکسهای باران خوردنی بود


مرسی شما لطف دارین ولی از این به بعد همیشه کامنت بزار خوشحالم میکنی
مامان کورش
3 مهر 91 23:54
خیلی عکس جالبیه.
به وبلاگ پسر منم سر بزنید.


چشم حتما
آیدا
3 مهر 91 23:56
ای جانم بارا ن هنرمند
رز دسته گل مامان
4 مهر 91 8:12
سلام وای عزیزم تو چه خوشتیپی نازدار من


مرسی عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
4 مهر 91 14:22
عزیزم جیگرعکسهای بامزه تو باران جونی


قربونت خاله جونی
مهسا(مامان هستی)
4 مهر 91 17:02
الهییییییییییییی چه عکسای نازییییییییی
مامان امير علي
5 مهر 91 12:22
باران جون خيلي شيرينيا . خدا حفظت كنه عزيزم
طاهره مامان امیرعلی
5 مهر 91 13:08
وای نرگس جون من عاشقش شدم.خیلی جیگریه.


مرسی خاله جون شما لطف دارین
مامان فاطمه
9 مهر 91 14:17
بارن جون تیپ پسرونه هم که می زنی.



مامانم چارهای نداره اخه خاله جون مو ندارم
زینب (مامان امیر عباس)
10 مهر 91 18:54
سلام ماشالله خدا این باران خانم گل و برات نگهداره
مامان امير علي
12 مهر 91 0:52
سلام من عاشق اين عكس باران جون شدم من ميخوام مثل اون كه گيتار ميخوره منم لپاشو بخورم
مامان شیدا
16 مهر 91 1:51
ما شا الله باران جون چه بانمک و نازی برات لا حول ولا خواندم تا چشم نخوری صد تا بوووووس برای تو گلم


مرسی عزیزم شما خیلی لطف داری
مامان عسل
16 مهر 91 18:15
واییییییییییییییی باران خیلی ناززززززززززززی خاله.. خیلی دوستت دارم با اجازه لینکت میکنم نازم به وبلاگ خانوم گل منم سر بزنین


مرسییییییییییی چشم حتما میام خدمتون
لیلا مامان پرنیا
7 آبان 91 16:24
باران جون من تو رو گیر بیارم گاز گازت میکنم خاله
مامان آنیتا
25 آذر 91 12:47
سلام باران جونی عکسهات واقعا بامزن.مخصوصن عکسهای آتلیت.من بهت رای دادم .بازم به وب من سر بزن
خاله
13 دی 91 23:36
منم دلم نی نی به این نازی میخواد
مامان بهراد
17 دی 91 10:21
خيلي عكساش نازن، چه كفشاي خوشگلي داره اين باران خانم پسر من يه جفت كفش نوزادي داره هنوز براش نخريدم.مباركش باشه ناز باشه دي جي باران
هلیا
17 دی 91 12:16
وای عزیزم خیلی نازی
عمه حدیث خوشگله
23 فروردین 92 23:44
سلااااااااااام

ماشاالله... خیلی زیبا بود،تقریبا از تمام پست ها دیدن کردم.

آفرین به این مامان و بابا خوش ذوق و خوش سلیقه



باران جون به جمع دوستای حدیث خوشگله خوش اومدی




مرسی عزیزم لطف کردی