باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

باران زندانی

1391/6/29 16:37
نویسنده : مامی نرگس
1,644 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک من

بعضی روزا که کار دارم مجبور میشم شما رو داخل تخت پارکت بزارم و اصلا دوست نداری اونجا باشی با نگاهت  التماسم میکنی که بیارمت بیرون وقتی هم که میارمت بیرون همش باید مواظبت باشم  چون کارای خطرناک میکنی ومنم از کارام می مونم

عکس های زندان باران


 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 شهریور 91 17:58
آخی عزییییزم مامانی گناه داره نزارش باران جونم کلیدمامانو کش برو تابتونی فرارکنی


خدارو شکر فعلا نمی تونه بیاد بیرون ولی ایشاله اونم زود یاد می گیره
مامان سوشیانت
29 شهریور 91 18:01
آخی گناه داره ولی از طرف دیگه مامانام گناه دارن یه عالمه کار دارند
شیرین
29 شهریور 91 18:27
مامانی چقدر نامردی... الهیییییییییی
مهسا
30 شهریور 91 0:09
سلام عزیزم من به باران جون رای دادم امیدوارم برنده بشه.
مامان آرینا موفرفری
30 شهریور 91 10:44
عزیزم خودم میام نجاتت می دم .... مامانی شما هم حق دارین می دونم . داخل پارک براش اسباب بازی بذارید شعرهای کودکانه بذارید تا توی پارک مشغول بشه.
maryam
30 شهریور 91 11:03
بچتون خیلی بامزه است.....اسم بچه ی پسردایی منم باران هستش...هنوز یه ماهش نشده...امروز قراره براش جشن بگیرن....من به سایت آتلیه سها رفتم و به دخترتون رای دادم.....بچتون خیلی شیرینه....خدا نگهش داره...من عاشق بچه کوچولوهام......
خاله مرمر
30 شهریور 91 12:05
ای جان بمیرم الهی، بچم با چه التماسی نگاه میکنه. بیچاره انگاری تو زندانه. مامانییییییییییییی
هدیه جووووووووووووووون
30 شهریور 91 12:13
سلام ای جووووووووووووووونوم ملاقات چی دوس داری برات بیارم
مامان بابای الیسا
30 شهریور 91 13:16
آخی نازی نگاش کن چطوری خودشو چسبونده .
پسرگل
30 شهریور 91 13:48
سلام به دختر گلت رای دادیم لینکتونم کردیم
مامان دانیال
31 شهریور 91 12:31
جیگر جوجوت برم من باران ای 5دادم انشااله که برنده بشه لینکتون کردم اگه میخوایید با هم دوستای خوبی باشیم لینکم کن .بوسسسسس
مامان مانی
31 شهریور 91 12:50
سلام مامانی مهربون
ما اومدیم ای جان چه دخمل نازی
من و پسری به دخملت رای هم دادیم
میشه لینکتون کنیم؟


خوشحال میشم
مامان اتنا
31 شهریور 91 15:43
سلام مامان نرگس رای ما با متیاز 5 صادر شد.ایشالله برنده بشه دخملتون
s
31 شهریور 91 17:08
باران جون من رای 5 به شما دادم مامانی لطفا برام اسباب بازی بذار خودت رو هم بذارن با این وضع خوشت می آد
مامان پرنیا
31 شهریور 91 19:53
سلام
انشاءاله خداوند همیشه محافظ این نی نی زیبا باشه
به فرموده جنابعالی به سایت سها رفتم و نمره 5 را به عکس دخمل ملوست دادم امیدوارم که برنده بشه از نتیجه مسابقه من را هم مطلع فرمائید
البته باران عزیز همیشه برنده است


مرسی عزیزم شما لطف دارین
بابای ملیسا
1 مهر 91 0:51
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع تولد یکسالگی ملیسا و سی و یکسالگی بابای ملیسا به روز شد . خوشحال میشیم که با اومدنتون و گذاشتن یه دستنوشته به یادگار ، تولد ملیسا جون رو زیباتر و باشکوهتر کنید . منتظرتون هستیم .


تولد ملیسا جون مبارک
چشم حتما میام
طاهره مامان امیرعلی
1 مهر 91 13:11
سلام اینو بخون: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید........
اتنا مامان روشا
2 مهر 91 14:18
الهی از دست این مامانا
مهسا(مامان هستی)
4 مهر 91 17:21
عزییییییییییییییییییییییییییییزم من تو وبلاگ دخترم لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم لینک کنید