باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

بدون عنوان

1391/6/24 14:18
نویسنده : مامی نرگس
619 بازدید
اشتراک گذاری

هستی من

دیروز عروسی سمیرا جون رفتیم و خیلی دخمل خوبی بودی کلی نانای کردی وبرای همه دست دسی میکردی از ساعت 8 تا 9/5 با کلی سروصدا  وشلوغی تو کریر پرهام جون لا لا کردی بعد موقع شام بیدار شدی وکلی بازی کردی هر کی می اومد بغلت کنه میگفتم بغلش نکنین غریبی میکنه وتو هم کلی منو ضایع کردی چون بغل هر کی میرفتی شروع میکردی نانای کردن  مامانی یادم رفت دوربینو ببرم وکلی عکس خوشگل ازت بگیرم حیف...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان علی مرتضی
24 شهریور 91 15:07
سلام دوست عزیز من به باران جون رای دادم رای ثبت شده عدد 5 رو دادم خدا حفظش کنه انشالله برنده بشید
ShHu
24 شهریور 91 15:24
باسلام از جدیدترین مدلهای بافتنی دیدن فرمایید. http://shhu.blogfa.com/page/babycloths
مامان کورش
25 شهریور 91 0:14
سلام وبلاگ زیبایی دارید و دختر بسیار زیبا خدا حفظش کنه. به دخترتون 5 دادم. من وبلاگتون را در لینک دوستانم قرار دادم.
الينا گلينا
25 شهریور 91 10:40
عزيزم من و الينا هم از اين ضايع بازيها داريم . دقيقا اون چيزهايي كه لب نمي زنه و من تو جمع مي گم نميخوره، چشم در مياره كه بخوره.


اره دقیقا همینطوره
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 شهریور 91 1:39
آفرین که خانوم بودی عسل
مامان معراج
15 آبان 91 15:00
عزیزم واقعا باحالی به ماهم سری بزن


مرسی عزیزم به وبمون اومدی ولی ادرس وبت درست نیست