باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

کیک خوری

1391/6/21 0:57
نویسنده : مامی نرگس
989 بازدید
اشتراک گذاری

وایییییییییییییییییییی چه کیکهایی خوشمزه ای کودمشو بخورم؟

 

 

ملوسک من

امروز نانای رو یاد گرفتی و هرکی میگه نانای کن سریع دستاتو تکون میدی
صبحا که از خواب بیدار میشی تو خواب وبیداری دست دستی میکنی بعد سریع مثل دراز نشست بدون اینکه دستتو به جایی تکیه بدی از جات بلند میشی عاشق اینم که صبح ها همینجوری که نگات میکنم وتو بلند میشی چشمت به من که میفته قشنگترین لبخند دنیا روی لبای قشنگت نقش میبنده

دوستت دارممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

alia e hawra
21 شهریور 91 0:54
امیدوارم که دخترتون اول بشه
آوا مامان رادین
21 شهریور 91 9:09
مامانی باران اول اینکه ممنون به ما سر زدین
بعد هم اینکه من قبلا در این جشنواره به یکی از نی نی ها رای دادم اگه میشه به چند تا نینی رای داد لطفا خبر بدین تا حتما نی نی شما رو هم ببینیم. خوشحال میشم بتونم کاری بکنم عزیزم


اره عزیزم میشه به چندتا کودک رای داد
خاله مرمر
21 شهریور 91 10:29
باران جونم از اون شکلاتیه به منم بده


چشمممممممممممممممممممممم
هدیه جووووووووووووووون
21 شهریور 91 10:40
سلام رای 5 با موفقیت ثبت شد همه ی کیکها رو نخوری چمبه تر میشی ها ماشالاااااااااا به این خانوم
مامان ترنم
21 شهریور 91 10:51
سلام عزيز به جوجه ات راي دادم.اميدوارم برنده شويد.منتظر خبر برنده شدنتان هستيم.
الی
21 شهریور 91 12:45
سلام خانمی
خیلی دخترت نازه
خیلیییییییییییییییییییییییییییی
با اجازه ات لینک میکنم که همیشه ببینمش
عکسات و اتلیه سها هم خیلی قشنگ شده
میشه بگی هر عکسی چقدر شد؟؟


مرسی عزیزم هر عکس 16/21 15000 البته 28 لیت عکسهارو هم دادن ویک عکس 30در40 هم روی شاسی هدیه دادن
سالار
21 شهریور 91 13:11
سلام
به باران جون رای 5 دادم
روشو محکم ببوسین


مرسی عزیزم
مامان آوا
21 شهریور 91 14:14
سلام اميدوارم باران جون اول بشه من كه بهش راي دادم


مرسی عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
21 شهریور 91 15:59
عروسک خانوم مبارکه کارهای جدیدت
برای لپای خوشگت


مرسی آنا جون ارمیتا رو ببوس