باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

بدون عنوان

1391/6/19 14:38
نویسنده : مامی نرگس
3,549 بازدید
اشتراک گذاری

آشپز باشی و...

با تشکر خییییییلی زیاد از آتلیه سها

دخملم یکمی بی حوصله بودی ومن خیلی نارحت بودم پیش خودم فکر می کردم عکسات خوب نشه مامانی

ولی عمو جون با حوصله خیییییییییییلی زیاد عکاسی کرد و عکسهای به این خوشگلی گرفت

راستی عکس دو ماهگیم تو سایت آتلیه سها رفت دستشون درد نکنه

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (50)

طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 0:28
ای جونم.خیلی جیگری.
ماهک
19 شهریور 91 1:10
عاشق باران و عکساشم واقعا دوسش دارم این جیگر امیدوارم خدا یه نی نی ناز مثل باران شما به من بده خدا حفظش کنه ما شاا.. راستی این کلاهای ناز و هدبنداشو خودتون بافتین؟

نه عزیزم یه اشنایی هست میبافه
مامان الیناکوچولو
19 شهریور 91 1:57
ای جانم مثل ماه شدی ماشاالله خوش عکسیاخانم خوشگله
الهه مامان روشا جون
19 شهریور 91 3:32
سلام مامانی مرسی که دوباره به وبلاگمون اومدی.اون دفعه که نظر گذاشتی بدون ادرس بود نتونستم بیام پیشت.الان تازه نظرت رو دیدم اول رفتم رای دادم بعد اومدم.ایشالا برنده بشه.اگه کاری بود در خدمتم.باران جون رو ببوس.

مرسی گلم

کودکانه های من
19 شهریور 91 9:28
سلام من همین الان نظرتون رو دیدم و رفتم به باران جان رای دادم خدا واستون حفظش کنه یاحق
متین طلا
19 شهریور 91 10:23
سلام عزیزم خیلی عکس هاش قشنگ شده مبارکش باشه
یگانه
19 شهریور 91 11:07
رای دادم با ارزوی موفقیت
یگانه
19 شهریور 91 11:10
چه قدر نازن ایشون
نیلوفر
19 شهریور 91 12:00
─────────▀██▀─▄███▄─▀██─██▀██▀▀▀█─────── ───────────██─███─███─██─██─██▄█───────── ───────────██─▀██▄██▀─▀█▄█▀─██▀█───────── ──────────▄██▄▄ █▀▀▀─────▀─ ▄██▄▄▄█─────── دوست دارم
کلکسیونی از ایده های نو
19 شهریور 91 12:33
وای نازی به ما هم سربزنید خوشحال میشیم
maman mani
19 شهریور 91 12:49
azizam ax baran joon kheili ghashang e omidvaram barabde she mani joonam behesh ray dad. bazam biad pishe ma
مامان تارا و باربد
19 شهریور 91 13:45
سلام خانوم ماشالا به دخمری خدا حفظش کنه ما رفتیم رای دادیم

مرسی عزیزم
مامان آراد(خاطره)
19 شهریور 91 14:18
سلام...هزار ماشالا دخمل نازی دارین..خدا حفظش کنه.. ما بهتون رای دادیم... امیدوارم که موفق بشین..
بابای دوقلوها
19 شهریور 91 14:23
سلام من به باران جوون رای دادم 5 امتیاز بهش دادم ممنون میشم شما هم به زینب زهرای من رای بدید به این آدرس برید http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php تو قسمت نظرات همین پست بنویسید: به عکس شماره 7 - زینب زهرا رای بدید
مامان تارا
19 شهریور 91 16:09
ای جان چه عکسای خوشگلی چه دخمل نانازی بوووووووووووووس
ماهک
19 شهریور 91 17:15
عاشق


maman talaee
19 شهریور 91 20:20
سلام دوست من! اومدم بگم که پارمین جوون در اولین مسابقه زندگیش شرکت کرده و به رای شما دوست عزیز شدیدا نیاز داره ممنون میشم بیای وبلاگ پرنسس!
مامان سوشیانت
19 شهریور 91 21:24
ای جون خاله قربونت بره
سمانه مامان ستایش
20 شهریور 91 2:43
چه دخمل نازی داری مامان نرگس،خدا حفظش کنه.من عاشق اون عکسش شدم که تو ترازو نشسته،خیلی جیگره ماشالا. خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و لینکمون کنید
مامان شیدا
20 شهریور 91 8:39
سلام دوست خوبم من به شما رای دادم . به باران جون شماره 5 رو دادم . همون طور که خواسته بودید . امیدوارم برنده بشه قلنبه خاله .
مامان شیدا
20 شهریور 91 8:40
با تبادل لینک موافقید ؟ خبرم کنید .


چرا که نه


عزیزم آدرس وبت درست نیست نتونستم لینکت کنم خوشحال میشم دوباره بهم خبر بدی
مامان رومینا
20 شهریور 91 9:45
رای دادم به بارون جون.ایشالا برنده شه
ماهک
20 شهریور 91 11:19
افرین خانوم آشپز باشی من تازه تو نی نی وبلاگ عضو شدم و فقط هم عاشق 2تا از نی نی ها هستم بارن وآرمیتا نی نی آناهیتا جون و هر روز میام بهشون سر میزنم دوسشون دارم خیلی دوست دارم ارتباطمو با هاتون ادامه بدم چون من هنوز نی نی ندارم میتونم خیلی چیزا ازتون یاد بگیرم


مرسی عزیزم شما خیلی لطف دارین اتفاقا آنا جون وآرمیتا دخترش از دوست های خوب منو بارانه
ایشاله خدا یه نی نی سالم وخوشگل به زودی زود تو دلت بزاره


سوسن(مامان پرنسس باران)
20 شهریور 91 12:19
خیلی جیگری خانوم آشپزباشی هم اسم دخملی منم که هستی... من با اینکه اهل این برنامه ها نیستم ولی به شما رای دادم... مامانیش باران اول شد به ما هم سر بزنید و خبر بدید...
امیر علی پسر اژدها سوار
20 شهریور 91 12:46
فدای دخملیمون چقدر ماه شده مامانی واس دخملون اسپند دود کن
سوسن(مامان پرنسس باران)
20 شهریور 91 13:14

بوس برای زیباترین آشپزباشی


مرسی خاله جون
مامان محمد فرهام
20 شهریور 91 13:52
چشم الان می رم شما هم یه زحمت بکشین ادرس وب توی سایت هست پسری من هم تو ی مسابقه شرکت کرده شماره 42 محمد فرهام ممنون میشم زود بیایین
HLDVLPLN
20 شهریور 91 14:16
سلام این کاربرآنلاین است برای گفتگووتدابل نظر کلیدکنید
شیما مامان درینا
20 شهریور 91 16:19
سلام عزیزم به باران عزیز و دوست داشتنی رای شماره 5 رو دادم امیدوارم برنده شه ولی نتیجه هر چی باشه ما که از دیدن عکساش و وبلاگش همیشه لذت می بریم .


مامان بهار
20 شهریور 91 22:23
سلام من به باران رای دادم و یه بار نظرم دادم گویا نرسیده
من شما رو لینک کردم البته با اجازتون
عکسای باران جون حرف نداره فوق العادست
تو نظر قبلیم توشته بودم که رفته بودین شمال باران تو دریا رفت نترسید؟ یا اینکه مشکلی بوجود نیومد آخه ما هم میخواییم بریم؟؟

سلام عزیزم باران عاشقه حمومه وآب بازی ودریا هم که رفته بودیم خودشو میکشت سمت دریا بره من فکر میکنم ایشاله شما رفتین اول بزارین لب ساحل شن بازی کنه بعددریا ببرین ایشاله خوش بگذره






خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
20 شهریور 91 23:12
سلام عزیزم من قبلا به دخمل نازت رای دادم درضمن عکساش خییییییییییلی قشنگن
سالار
20 شهریور 91 23:27
سلام فردا یک رای دیگه به رای های باران جون اضافه میشهچون میخوام فردا به کافی نت برم


مرسی قربونت برم
مامان پانی
20 شهریور 91 23:39
ماشالله خانم خوشگله واسش اسپند دود کنید
مامان لنا
21 شهریور 91 1:35
عکسهای باران جون مثل همیشه قشنگ وناز بود دیگه دلم نیومد کامنت نگذارم. ببوسین این دخمل نازو از طرف من


مرسی عزیزم
خاله مرمر
21 شهریور 91 10:28
واااااااااااااییییی قربونش برم چقدر تو این عکسها خوردنی شده
الی
21 شهریور 91 13:36
رای دادم به دخمل نازت ببوسش
الهام مامان آوینا
21 شهریور 91 18:26
سلام. عزیزم رای دادم به باران جون. امیدوارم برنده بشه. عکسای باران جون هم خیلی زیبا افتاده .راستی قیمت های اتلیه سها چطوره؟ هر عکس چقدر می گیره؟
❤❤❤هانیه❤❤❤
21 شهریور 91 19:07
قربونش برم فدات شم عزیزم خیلی نازه عزیزم روزی 20 تا اسفند دود کنید


مرسی عزیزم
مامان مهرسا
22 شهریور 91 16:16
خیلی ناز بود عکسات لذت بردمخدا نگه دارت باشه انشالله ،راستی امتیازت رو هم دادیم ، یکی یدونه
مامان ابوالفضل
23 شهریور 91 11:57
نانازی چه دخمل بلاهی ماشاالله هزار الله اکبر خدا نگهش داره براتون عروس بشه الهی .
الينا گلينا
25 شهریور 91 10:43
باران جون عكسهات فوق العاده است.
ali nehzati
27 شهریور 91 21:35
salam khyli mamnonam babate lotfi ke be bande va atoliye darin va peygiriton toye safeye shoma va lofti ke be bande darid ishalan betonam hamishe aksaye ghashang az barane golemon begiram ali nehzati
زینب مامان محمد رضا
28 شهریور 91 15:01
ای جونم چه عکسای قشنگی چه دختر نازی روزش مبارک عزیز من با این لمه عبور مشل دارم خودت از جانب من امتیاز بده
شیرین
28 شهریور 91 20:55
قربونت بشم معلومه مث ما مانت دست پختت عالی میشه این عکستو خیلی دوس دارم
شاینا مامان آوین
29 شهریور 91 14:18
سلام چه عکسای قشنگی. منم از دخترم عکس های قشنگی گرفتم اما آتلیه روی سی دی نمیده عکسارو! راستی به دخترتون رای 5 دادم همونطور که گفتین. ممنون از اینکه با سایت آوین سر زدین.
آرزو مامان نیکی
1 مهر 91 10:03
خیلی عالی شدن
امیدوارم برنده شی


مرسی عزیزمممممممممممممم
مائده(ني ني بوس)
8 آذر 91 13:19
خيييلي خوشگل بود
مامان محمدمهدی
27 آذر 91 12:51
ماه شده
سامیـه
2 شهریور 92 11:55
عاشقش شدم:x
خوشگلترین وبامزه ترین دخملو داری نرگس خانومی...
همیشه خندون باشه...



مائده(ني ني بوس)
16 آبان 92 12:08
چه نازي تو خاله جونشايد منم دخترم رو اين آتليه بردم
مامی نرگس
پاسخ
ممنونم خاله جون ایشالا