باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

بدون عنوان

1391/6/18 1:18
نویسنده : مامی نرگس
605 بازدید
اشتراک گذاری

باران جونم

الکی دل مامانو سوزوندی فکر کردم دیگه شیر خشکی شدی دلم سوخت گفتم آخییییییییییییییییی

ولی خیلی زرنگتر از این حرفایی بار اول شیر خشک خوردی ولی  دیگه هر کاری کردیم تو خواب بیداری با رقص نخوردی که نخوردییییییییییییییییییییییییی

امروز صبح رفتیم آتلیه سها و17 تا عکس انتخاب کردم واقعا نمی دونستم کدومو انتخاب کنم بابایی می خندید می گفت همه رو انتخاب کنیم ولی خب نمیشه دیگه...

دوسه روزه کلافه ای فکر کنم میخوایی دندون در بیاری شبها بیدار میشی وکلی گریه می کنی وبابایی بغلت میکنه باهات بازی میکنه  بعد میایی بغل من شیر می خوری لا لا می کنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (32)

ادمین
17 شهریور 91 15:50
سلام عزیزم. ماشالله نینی نازی دارین،خدا براتون حفظش کنه. خوشحال میشم به فروشگاه من هم سری بزنید. ------------------------------- .:: فروشگاه کوثر ::.. ارزانترين فروشگاه ايرانيان با تخفيفات ويژه www.kowsar-shop.persianblog.ir ------------------------------- خواهشا مرا لينک کنيد و سپس در بخش نظرات پست ثابت اعلام بفرماييد تا شما هم لينک شويد.
مامان اریا و پریا
17 شهریور 91 15:58
سلام حال این بارون ناز خوشگل چطوره روشو ببوسید
مامان آرتین شیطون بلا
17 شهریور 91 20:44
سلام. ماشالله نی نی نازی داری .من بهش امتیاز 5دادم
بابای امیرعلی
17 شهریور 91 23:26
سلام عزیز به باران عزیز رای دادم امیدوارم همیشه سالم باشه


مرسیییییییییییییییییییییی
خاله مرمر
17 شهریور 91 23:41
سلام دوست عزیز، اومدم تا ازتون کمک بخوام، ریحانه جونم تو مسابقه «نی نی های باحجاب» وبلاگ کودک من شرکت کرده، رای گیری از روز شنبه 91/6/18 تا پایان روز دوشنبه 91/6/20 ادامه داره، اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار و برو به این آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php و در بخش نظرات به شماره 5 ریحانه رای بده، باور کن خیلی وقتتو نمیگیره. پیشاپیش از لطفت ممنونم
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 0:32
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم

لینک مسابقه

http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php


چشم به روی چشم
ماهک
18 شهریور 91 0:49
من به باران رای دادم 2 تا 5 گنده می خوام اول شه دوسشششششششششششششششششش دارم


قربونتووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
آناهیتا مامانیه آرمیتا
18 شهریور 91 12:02
باران جونم مثل آرمیتا زیرباراین حرفهانمیری نرگس جون میدونستم نمیخوره آخه عادتش چیزه دیگه ایه که بچه هابادنیاعوضش نمیکنن واااای چقدرعکس گرفتی عزیزم منتظرم ببینمت خوشگل خاله
مامان فینگیل
18 شهریور 91 12:02
سلام مرسی از حضورتون به دخملی شما رای دادیم امیدوارم برنده بشه
مامان هانیه
18 شهریور 91 12:24
سلام هانیه توی مسابقه شرکت کرده می شه بهش رای بدین؟اینم ادرس مسابقهhttp://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
سالار
18 شهریور 91 12:54
سلام ممنون که بهم سر زدید و نظر دادید قول میدم در اسرا وقت به دختر خوشگلتون رای بدم راستی من شما رو لینک کردم.شما هم اگه خواستین منو لینک کنین
مامان زهره
18 شهریور 91 14:19
سلام محمد سپهر با كد 41 در مسابقه "روياي زيبا" شركت كرده خوشحال مي شم بهش راي بدين. اين هم نشاني: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php
مامان نوشی
18 شهریور 91 15:02
سلام ممنون که وبلاگ من و نینیم سر زدی. دخملت خیلی نازههههههه من بهش رای دادم انشاالله اول شه.
ilijoon
18 شهریور 91 15:17
با سلام ايليا در مسابقه روياي زيبا شركت كرده خوشحال ميشم بريد وبه ايليا راي بديد شماره 7 آدرس لينكش هم تو وبمون هست
خاله ی کوثر
18 شهریور 91 15:52
سلام کوثر طلا کاندید نی نی حجاب شده ممنون میشم اگه تا روز دوشنبه به لینک زیر برو به عکس شماره 8 یعنی به کوثر رای بده http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
ilijoon
18 شهریور 91 17:01
پس كامنت اين پستمون كجاست نيومد؟؟؟؟؟؟؟


عزیزم رفتم رای دادم توی صفحه نظرات بود دیگه
ilijoon
18 شهریور 91 17:03
من به باران خيلي وقته كه راي دادم شما هم خوشحالمون ميكنيد بياييد وبه ايليا كه در مسابقه روياي زيبا شركت كرده راي بديد آدرس مسابقه تو وبمون هست ايليا شماره 7
مامان شایان
18 شهریور 91 18:22
عزیزم اینم از رای.ایشالا که رای بیاره موفق باشی
سپیده
18 شهریور 91 18:29
سلام. با تشکر از رای شما www.koodakeman91.niniweblog.com
باران
18 شهریور 91 18:33
سلام منم به باران جون 5 دادم
ilijoon
18 شهریور 91 18:34
ايليا در مسابقه روياي زيبا شركت كرده خوشحال ميشم بياييد وبه ايليا راي بديد آدرس مسابقه هم تو وبمون هست ايليا شماره 7
مامان آمیتیس
18 شهریور 91 20:31
سلام دوست عزیزم. آمیتیس تو مسابقه رویای زیبا شرکت کرده. میشه لطف کنید به این لینک برید و به دخترم رای بدین؟‏Lavashak.niniweblog.com/post36.php‏‏ شماره13 آمیتیس
خاله مرمر
18 شهریور 91 20:32
سلام مامانی مرسی بابت لطفتون امیدوارم بتونم جبران کنم
ilijoon
18 شهریور 91 21:42
ممنون گلم براي رايتون به ايليا جون
آرسام و مامان مهرناز
18 شهریور 91 22:46
سلام عزیزم منم به باران جون رای دادم امیدوارم برنده بشه جیگر خانوم
مامان تسنیم سادات
18 شهریور 91 22:57
سلام مامانی جون لطف کردین به ما سر زدین ولی من قبلا رایم رو دادم ... ولی انشاا... باران جونم هم موفق بشه...
فاطیما
18 شهریور 91 23:35
سلام عزیزم.به باران جونی رای دادم.ایشالا برنده شه.بوس واسه بارانی
سوگل
18 شهریور 91 23:44
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ اگه باتبادل لینک موافقید خبرم کنید دوستدارم عزیزم
شیدا
19 شهریور 91 1:17
چه اتاق نازی سرویس خواب مارکش چیه؟ از کجا خریدین؟ قیمتش چنده؟
مهدیس
19 شهریور 91 12:16
-----$$$____________$$$$$ _$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$_--__(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$---_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$-_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_-(▒)(█)(▒) ____$$__-_(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$-_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) تقدیم به شما خاله عزیز .... خاله جون میری به این ادرس زیر و تو قسمت نظراتش به من که شماره ام 6 هست رای بدی؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php فقط تا فردا وقت داریما!!!!
مامان روژان
20 شهریور 91 21:11
باران جونم بهت امتیاز 5 دادم ماشالله فدات بشم بانمک
ali nehzati
21 شهریور 91 11:16
khyli khoshhalam az in ke az axa razi bodid mamnonam babate lotfi ke to safheye shoma be man dashtid enshala hamishe betonam dar khedmateton basham

ali.nehzati


مرسی عمو علی جون